viernes, 5 de enero de 2018



5 Enero, 2018.
Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado:
Mi Hijo les espera en el Altar.
Acudan a Mi Hijo debidamente preparados.
Mi Hijo intercede por vosotros ante el Padre
no tarden.
El Aviso es ya.
La Purificación espera.
Guarden silencio y recen.
Les Ama.
Mamá María.


Message of the Blessed Virgin Mary.
January 5, 2018.
Beloved children of My Immaculate Heart:
My Son awaits you in the Altar.
Go to My Son properly prepared.
My Son intercedes for you before the Father
do not delay
The Warning is now.
The Purification waits.
Keep silent and pray.
I Love you.
Mama Maria


Mensaje de la Santísima Virgen María. Enero 4, 2018.
Amados hijos:
La Purificación es ya.
Regresen al Santísimo Sacramento para
que Mi Hijo pueda perdonarlos.
Os Ama.
Mamá María.


Message of the Blessed Virgin Mary. January 4, 2018
Beloved children:
The Purification is now.
Return to the Blessed Sacrament for
My Son to forgive you.
I love you.
Mama Maria.


Message of the Blessed Virgin Mary. January 3, 2018.

Beloved children:
The Word of My Son is going to be fulfilled to the letter.
Do not waste time.
The call is now.
Invoke my Angels in times of need.
I bless you in the Name of the Father, the Son and the Holy Spirit.
Mama Maria
Amen.







Mensaje de la Santísima Virgen María. Enero 3, 2018.
Amados hijos:
La Palabra de Mi Hijo se va a cumplir al pie de la letra.
No pierdan tiempo.
La llamada es ya.
Invoquen a mis Ángeles en momentos de necesidad.
Les bendigo en el Nombre del Padre, del Hijo y del Espíritu 
Santo.
Mamá María.
Amén.

1 comentario:

  Mensaje del Elohim Arcángel San Miguel a España   preferentemente por lo que viene a España por culpa del  Islam. 23 nov 2018. ...